Καλωσήρθατε στο blog του Tell A Story!






Εδώ θα βρείτε τα πάντα σχετικά με την έκθεση και θα ανακαλύψετε τους συμμετέχοντες μέσα από τις λίστες της δεξιάς στήλης. Όσο πλησιάζει η ημερομηνία της διοργάνωσης θα προστίθενται events, συνεντεύξεις, ανταποκρίσεις και όλα όσα πρέπει να ξέρετε γι'αυτό το δυναμικό και φρέσκο tradeshow. Get ready...






Tell a Story International Designers’ Tradeshow


7 - 9 Οκτωβρίου 2011


Αίτηση συμμετοχής στο info@occhi.biz




Παρασκευή 7 Αυγούστου 2009

Kyriaki Spanou


Δημιουργία….. σε τσάντες!

Η έμπνευση για αυτή τη δουλειά, μου προέκυψε εντελώς τυχαία όταν μια φίλη μου έψαχνε τσάντα σε συγκεκριμένα χρώματα για να συνδυάσει με ένα φόρεμα της και εγώ αυθόρμητα της είχα πει πως θα της έφτιαχνα μια.

Σκέφτηκα πως σε όλες τις γυναίκες θα άρεσε να κρατούσαν μια μοναδική τσάντα που θα είναι και ένα μικρό έργο τέχνης! Έτσι μέσα από την αγάπη μου για την τέχνη και τη μόδα δημιουργώ τις διάφορες συλλογές μου, ζωγραφίζοντας τη κάθε τσάντα ξεχωριστά βάση της έμπνευσης μου.

Η διαδικασία που ακολουθώ για την δημιουργία μιας τσάντας είναι να ζωγραφίζω στο καμβά δημιουργώντας το δικό μου ‘’ύφασμα’’ , σχεδιάζω το μοντέλο της τσάντας που ταιριάζει, επιλέγω το κούμπωμα, το λουράκι και τη φόδρα και τέλος ο τεχνίτης με τον οποίον συνεργάζομαι ράβει χειροποίητα τη τσάντα.

Από τότε που άρχισα να κατασκευάζω τσάντες νιώθω μεγάλη ικανοποίηση αφού τα συναισθήματα μου μπορούν να αποτελέσουν ακόμα και ένα ……..αξεσουάρ!

Kyriaki Spanou
a.: Akadimias 4, Appt. 23, 2330, Nicosia
t.: +35797626808 + +35799481773
e.:
kyriaki.spanou@cytanet.com.cy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου