Καλωσήρθατε στο blog του Tell A Story!






Εδώ θα βρείτε τα πάντα σχετικά με την έκθεση και θα ανακαλύψετε τους συμμετέχοντες μέσα από τις λίστες της δεξιάς στήλης. Όσο πλησιάζει η ημερομηνία της διοργάνωσης θα προστίθενται events, συνεντεύξεις, ανταποκρίσεις και όλα όσα πρέπει να ξέρετε γι'αυτό το δυναμικό και φρέσκο tradeshow. Get ready...






Tell a Story International Designers’ Tradeshow


7 - 9 Οκτωβρίου 2011


Αίτηση συμμετοχής στο info@occhi.biz




Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Displexia






"Είμαι η Αμάντα Παγανοπούλου και κατασκευάζω κοσμήματα υπό την επωνυμία Displexia.Η ενασχόληση μου με κοσμήματα από plexiglass ξεκίνησε από την ανάγκη δημιουργίας ενός δικού μου φανταστικού κόσμου γεμάτος από παιχνιδιάρικες εικόνες.
Τα σχέδια μου χαρακτηρίζονται από γεωμετρικές συνθέσεις που κρύβουν το καθένα μια δική του ιστορία.
Η ανοιξιάτικη/καλοκαιρινή συλλογή έχει στοιχεία επηρρεασμένα από
την φύση και την πόλη.”

Μπορείτε να δείτε τις συλλογές μου στο http://www.displexia.com/.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου