Καλωσήρθατε στο blog του Tell A Story!






Εδώ θα βρείτε τα πάντα σχετικά με την έκθεση και θα ανακαλύψετε τους συμμετέχοντες μέσα από τις λίστες της δεξιάς στήλης. Όσο πλησιάζει η ημερομηνία της διοργάνωσης θα προστίθενται events, συνεντεύξεις, ανταποκρίσεις και όλα όσα πρέπει να ξέρετε γι'αυτό το δυναμικό και φρέσκο tradeshow. Get ready...






Tell a Story International Designers’ Tradeshow


7 - 9 Οκτωβρίου 2011


Αίτηση συμμετοχής στο info@occhi.biz




Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Creative by M.Foti








Όταν ανακάλυψα το ταλέντο μου, αισθάνθηκα το βάρος ότι πρέπει να το προχωρήσω.
Σκοπός της δουλειάς μου είναι η δημιουργία μοναδικών κοσμημάτων τα οποία χαρακτηρίζει η ποικιλομορφία με μια extreme-rock διάθεση.
Τα αγαπημένα μου υλικά είναι σχοινιά, δέρμα και στρας.
Αντλώ την έμπνευσή μου από ανθρώπινα συναισθήματα και χαρακτήρες που συναντώ στην καθημερινότητα.Ο κύκλος αποτελεί κυρίαρχο στοιχείο στις συλλογές μου, εφόσον το θεωρώ ως σύμβολο τελειότητας και συναισθηματικής ολοκλήρωσης.


Name: Maria Foti

Address: Tasou Marcou 15, 5281, Paralimni, Famagusta, Cyprus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου